12 Temmuz 2014 Cumartesi

Kahramanmaraş Belediyespor'da yeni yönetim belli oldu

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyespor'da bu, hafta sonu gerçekleştirilen olağan kongrenin ardından yeni yönetim kurulu üyeleri belli oldu.
Cemal Tanrıverdi başkanlığındaki yeni yönetim kurulu üyelerinin belirlendiğini belirtti.
13 Asıl ve 13 Yedek toplam 26 kişi olarak belirnen yeni yönetim kurulunu  Cemal Tanrıverdi , yeni sezona yeni kadro ile gireceklerini söyledi.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyespor başarısı için yönetim olarak tüm gayreti sarf edeceklerini kaydeden Tanrıverdi, "Yönetim kurulu listemizde eski üyeler ile yeni üyeler de bulunuyor. Yeni yönetimimizle bu sezon Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyespor'u  hak ettiği noktaya gelmesi için elimizden gelen gayreti göstereceğiz" dedi.
Tanrıverdi , yeni yönetim kurulunu şöyle sıraladı:

 
Yönetim
Kurulu Asil
Cemal Tanrıverdi
Bekir Kılıç
Ahmet Kuybu
Uğur Toka
Gaffar Akarca
Vahit Bağcı
Serhat Kolukırık
Kaan Kiraz
Mehmet Cilve
Kazım Sezal
Hayati Emirmahmutoğlu
Çetin Hurşitoğlu
Oğuzhan Arabacı
 
 
Yönetim
Kurulu Yedek
Ertuğrul Korkut Tanrıverdi
Kubilay Doğan
Burak Yılmaz
Barış Bilici
Selamet Atlı
Ali Aydın
Kadir Zulkadiroğlu
Ahmet Zulfikroğlu
Ahmet Dedeoğlu
Ali Dökme
Cengiz Berberoğlu
Zihni Kılınç
Abdurrahman Sarı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder