9 Temmuz 2014 Çarşamba

Kaçan Balık Büyük Olur ...

Bugün Özellikle Sosyal Medya'da Kahramanmaraşspor Sportif Direktörlüğe Devrim Çetin geliyor diye haber servis edilmeye başladı bizde bu haberi öğrenir öğrenmez Devrim Çetin ile irtibata geçtik . Söylendiği gibi anlaşma var mı  yok mu diye kendisine bir Takım sorular sorduk


Merhaba Devrim Abi , bize Kahramanmaraşspor durumun hakkında kısaca bilgi verebilir misin?

Ferudun Kolat Bugün sabah aradı  görüşelim bu akşam diye, ben de bekliyorum arayacak, aramadı ve ben aradım şimdi izmite geldim yarın görüşelim dedi . Bunun üzerine aramızda başka konuşma geçmedi .

Kahramanmaraşspor Taraftarı sizi Sportif Direktör Olarak Görmeyi Çok istiyor Bu konu Hakkında Ne düşünüyorsunuz ?

Benlik bir durum yok ama sportif direktörlük vs bunlarla düşünmüyorum, mümkün değil bu güvensizlikte  Zaten sorun insanların yani futbolcuların bu insanlara güvenmemesi, oyuncu gitmek istemiyor ki Kahramanmaraşspor'a sorun bu yani .

Peki Devrim Çetin ile Kahramanmaraşspor yönetimi arasında tekrar bir görüşme olasılığı varmı ?

Tabiki ama  Ben geleyim gelmesine de futbolcular bana çok güveniyor, bunlar vaatlerini yerine getirmezse taraftarlar ve futbolcular benden hesap sorar  . Yani dakika bir gol bir oldu, görüşelim dedi başkan bugün kendi aradı, Sonra izmitteyim dedi . Ya bu ortamda yapılacak hiç birşey yok



Bize zaman ayırıp sorularımızı cevapladığı için Devrim Çetin 'e  teşekkür ederiz  


Lütfen Kaynak Göstermeden Kullanmayınız
http://www.kmarasspor.blogspot.com.tr/
https://twitter.com/Marasspor46

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder