4 Ağustos 2013 Pazar

FETHI ÇOKKESER'DEN BASIN AÇIKLAMASI !

Fethi Çokkeser'den basın açıklamasıKahramanmaraşspor A.Ş. Teknik Direktörlüğünden ayrılan Fethi Çokkeser, kırmızı-beyazlı 
ekibin yeni sezonda da başarılı olacağına inandığını söyledi.

Çokkeser, düzenlediği basın toplantısıyla, görevinden ayrılmasındaki nedenleri anlattı. Geçen yıl, Türkiye ikinci liglerinde en mütevazi ücreti alıp, en başarılı takımını ortaya çıkardıklarını dile getiren Çokkeser, ücrette anlaşılamadığı için yola devam etmeme kararı aldığını söyledi.

Kentte yetişen sporcu ve teknik adamlara "bizden biri" gözüyle bakıldığını ve profesyonel davranılmadığını dile getiren Çokkeser, "Kahramanmaraşspor benim en büyük sevdam. Aldığımızda neredeydi, şimdi nerede. Ancak her insanın bir dayanma noktası oluyor. Ben geçen yıl ikinci ligdeki en az ücretle en büyük başarıyı elde eden teknik adamdım. Bu yıl da yine mütevazice hareket ettim ama taleplerimiz karşılanmayınca ayrılma kararı aldım" diye konuştu.

Kahramanmaraşspor'un zorluklar içerisinde olduğunu ve kulüp başkanı Ferudun Kolat'ı da anlayışla karşıladığını belirten Çokkeser, kırmızı-beyazlı ekiple sözleşme imzalayan teknik direktör Besim Durmuş'a da başarı dileklerini sundu.

Kahramanmaraşspor'un iyi bir ekip olduğunu belirten Çokkeser, takımına güvendiğini ve bu yıl da başarılı bir sezon geçirileceğine inandığını sözlerine ekledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder